Mitt konto
Hur skapar jag ett konto?
 
Konto genereras automatiskt när du gör en beställning på vår hemsida genom att erbjuda bara din e-postadress och lösenord.
 
Om du vill bara skapa ett konto för framtida inköp, följ dessa steg:
 
1) På hemsidan, klicka på länken "Mitt konto" " och klicka "ny kund" för att skapa ditt konto.
2) Sedan är det bara att följa instruktionerna för att slutföra inställningen av ditt konto. Dina uppgifter aldrig säljs till något annat företag och hålls helt privat. Vänligen se vår sekretesspolicy för mer information.
 
Hur redigerar jag min kontoinformation?
 

På hemsidan, klicka på "Logga in på mitt konto" länken för att redigera din kontoinformation.

 

Jag har glömt mitt lösenord.
 

Klicka på "Mitt konto / Orderstatus" länken längst upp till höger sida av vår webbplats. Under inloggningsrutan ser du en länk som säger "Har du glömt ditt lösenord? Klicka här". Detta samband kommer att skicka ett mail till dig med ditt lösenord.

 

Hur returnerar jag min produkt?
 

Klicka här för mer information om att återvända ett objekt.

 

Jag fick fel produkt.
 

Om du känner att du har fått fel produkt, vänligen kontakta kundservice på info@ebide.se inom 72 timmar efter mottagandet av produkten, eller en anmälan på hemsidan.

 

Vad är din returpolicy?
 

Se våra fordringar och retursida för fullständig information om vår returpolicy.

 

När skickas min beställning?
 

Vi skickar de flesta beställningar inom 2 arbetsdagar. Du kommer att få en leverans bekräftelse när din beställning har levererats. För mindre objekt såsom hand bidé, använder vi standard post och ingen spårning numer ska ges. Men kommer du att få ett meddelande om att ditt paket har skickats. För stora poster såsom sätes bidé, använder vi UPS / Fedex och en spårning nummer ska ges.

 


Copyright©, Norvia AB Armégatan 29, SOLNA 171 71, Sverige | Handelsregisternummer: SE556631142801 ♦ BIC: SWEDSESS ♦ IBAN: SE44 8000 0832 7994 3803 0091

 

 Firewall debug console